Marky ruhabélyegző KIRAKÓS
Mi az a Marky?
Talált tárgyak között keresni az elveszett kedvenc pulóvert? Mindez a múlté. A Marky egy praktikus jelölőbélyegző, amivel könnyen azonosíthatod a dolgaidat / gyerkőcök cuccait az óvodában, iskolában, sportoláskor és nyaraláskor is. A speciális fekete textilfestékkel nemcsak ruhák, hanem papír, karton és sok más nedvszívó felület feliratozása is lehetséges.
A Marky textilbélyegző 3 divatos színben kapható: rózsaszín, világoskék és zöld. A csomag tartalmazza a mindig mosolygós kirakós bélyegzőt, egy betűkészletet pár vicces piktogrammal, csipeszt, 1 méter vasalható szalagot a sötét anyagokhoz, és mosogatógépben mosható címkét.
A Marky bélyegzőkhöz praktikus utántöltő készletet is kínálunk arra az esetre, ha kifogyna a bélyegzőfesték, vagy elhasználnánk az összes címkét és vasalható szalagot.
Marky kirakós textilbélyegzők és utántöltő szett
Hogy használjam a Marky-t?
Vedd ki a Marky bélyegzőt a csomagból, pattintsd ki a védőtalpat, és a mellékelt csipesszel könnyedén helyezd fel a betűkészletben található betűket és piktogramokat a kívánt grafika létrehozásához! Nagy előnye, különösen a többgyermekes családok számára, hogy néhány perc alatt újra és újra áttervezhető és személyre szabható feliratot készíthetünk vele.
A Marky világos textíliára, papírra, kartonra, cipőkre és egyéb nedvszívó felületekre közvetlenül bélyegezhető, míg a sötét anyagok jelöléséhez használd a dobozban található egy méter hosszú szalagot, amelyet a bélyegzés után fel kell vasalni az anyagra. Az kulacsok, uzsonnás dobozok, tollak, ollók stb., azaz a közvetlenül nem bélyegezhető iskolai holmikat a Marky címkékkel tudjuk személyre szabni. A felcímkézett villa, kanál, pohár, kulacs stb. mosogatógépben mosható!
Marky textilbélyegző készítőknek
„A COLOP új textil- és vissza-a-suliba bélyegzője, Ausztriában gyártott és speciális, bőrgyógyászatilag tesztelt textilfestéket tartalmaz, egy gyermekbarát és kortárs koncepción alapul, amely tökéletesen illeszkedik a célpiachoz, és vonzó módon vezeti be a gyerekeket a bélyegzésbe."
Jacques Ahn, Kreatív termékek termékfejlesztése és értékesítése