Gyakran Ismételt Kérdések
Tartalomjegyzék
Hogyan adhatok le rendelést?
Hogyan adhatok le rendelést?
Megrendeléseiket várjuk a nap 24 órájában webáruházunkon keresztül (colopshop.hu).
Hogyan találhatom meg a megfelelő terméket?
Hogyan találhatom meg a megfelelő terméket?
Az oldal tetején lévő keresőmezőbe írhat terméknevet, vagy szórészletet, cikkszámot, majd enter billentyű.
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A rendelések feldolgozása nyitvatartási időben, hétköznap 8.00 – 16.00 óra között történik. Általános teljesítési határidő: raktáron levő termékek esetében 24-48 óra.
A 14 óra után beérkezett megrendelés szállítási határideje 1 munkanappal meghosszabbodik. A rendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton igazolja vissza, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
Parkolás
Lehet-e parkolni az üzlet előtt?
Vásárlóink számára az udvarban kialakított parkoló áll rendelkezésre. Az utcán díjköteles a parkolás.
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
- Átutalás, utánvét, készpénz.
- Személyes átvétel esetén készpénzzel vagy bankkártyával van lehetőség fizetni.
- Új vásárló esetében csak utánvét vagy előreutalás lehetséges. Részletes információt az ÁSZF oldalán talál.
Miért éri meg regisztrálni a webáruházban?
Miért éri meg regisztrálni a webáruházban?
Mert a regisztráció megkönnyíti és felgyorsítja a vásárlási folyamatot. Regisztrált vásárlóként:
- Megtekintheti korábbi rendeléseit – ami megkönnyíti az ismételt vásárlásokat vagy a korábbi termékek újbóli megrendelését.
- Több szállítási címet is elmenthet – így nem kell minden rendelésnél újból megadni az adatokat.
- Gyorsabban vásárolhat – mivel adatai automatikusan kitöltődnek és néhány kattintással leadhatja megrendelését.
Hogyan regisztrálhatok az oldalon?
Hogyan regisztrálhatok az oldalon?
Az oldal jobb felső sarkában látható kis emberikonra kattintva (kör alakú) tud regisztrálni. Vagy erre a közvetlen linkre kattintva is megteheti.
Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?
Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?
Az oldal jobb felső sarkában látható kis emberikonra kattintva (kör alakú) eljut a bejelentkezés aloldalra, ahol a gomb mellett megjelenik az „Elfelejtette jelszavát?” link, erre klikkelve kérhet átmeneti jelszót.
Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?
Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?
Telefonon vagy emailes elérhetőségeken:
Bélyegző üzletág:
+36 1 237-5228
+36 1 237-5230
rendeles(kukac)colop(pont)hu
Reklámeszközök (Antramark) üzletág:
+36 1 237-5245
+36 1 237-5282
vevoszolgalat(kukac)colop(pont)hu
Gravír üzletág:
+36 1 237-5233
lezer(kukac)colop(pont)hu
Kreatív & hobbi üzletág
+36 1 237-5228
+36 1 237-5230
rendeles(kukac)colop(pont)hu
Hogyan iratkozhatok fel a hírlevélre?
Hogyan iratkozhatok fel a hírlevélre?
A főoldal alján megtalálja a „Hírlevél feliratkozás” részt, ahol beírja az üres mezőbe az email címét, majd a „Feliratkozás” gombra kattint.
Feliratkozva elsőként értesülhet akcióinkról és újdonságainkról.
