Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan adhatok le rendelést?
Megrendeléseiket várjuk a nap 24 órájában webáruházunkon keresztül (colopshop.hu).
Hogyan találhatom meg a megfelelő terméket?
Az oldal tetején lévő keresőmezőbe írhat terméknevet, vagy szórészletet, cikkszámot, majd enter billentyű.
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A rendelések feldolgozása nyitvatartási időben, hétköznap 8.00 – 16.00 óra között történik. Általános teljesítési határidő: raktáron levő termékek esetében 24-48 óra.
A 14 óra után beérkezett megrendelés szállítási határideje 1 munkanappal meghosszabbodik. A rendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton igazolja vissza, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
Lehet-e parkolni az üzlet előtt?
Vásárlóink számára az udvarban kialakított parkoló áll rendelkezésre. Az utcán díjköteles a parkolás.
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
- Átutalás, utánvét, készpénz.
- Személyes átvétel esetén készpénzzel vagy bankkártyával van lehetőség fizetni.
- Új vásárló esetében csak utánvét vagy előreutalás lehetséges. Részletes információt az ÁSZF oldalán talál.
Miért éri meg regisztrálni a webáruházban?
Mert a regisztráció megkönnyíti és felgyorsítja a vásárlási folyamatot. Regisztrált vásárlóként:
- Megtekintheti korábbi rendeléseit – ami megkönnyíti az ismételt vásárlásokat vagy a korábbi termékek újbóli megrendelését.
- Több szállítási címet is elmenthet – így nem kell minden rendelésnél újból megadni az adatokat.
- Gyorsabban vásárolhat – mivel adatai automatikusan kitöltődnek és néhány kattintással leadhatja megrendelését.
Hogyan regisztrálhatok az oldalon?
Az oldal jobb felső sarkában látható kis emberikonra kattintva (kör alakú) tud regisztrálni. Vagy erre a közvetlen linkre kattintva is megteheti.
Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?
Az oldal jobb felső sarkában látható kis emberikonra kattintva (kör alakú) eljut a bejelentkezés aloldalra, ahol a gomb mellett megjelenik az „Elfelejtette jelszavát?” link, erre klikkelve kérhet átmeneti jelszót.
Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?
Ügyfélszolgálatunkkal több módon is felveheti a kapcsolatot: e-mailben, telefonon vagy online kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül.
Bélyegző üzletág: +36 1 237-5228 +36 1 237-5230 rendeles(kukac)colop(pont)hu
Reklámeszközök (Antramark) üzletág: +36 1 237-5245 +36 1 237-5282 vevoszolgalat(kukac)colop(pont)hu
Gravír üzletág: +36 1 237-5233 lezer(kukac)colop(pont)hu
Kreatív & hobbi üzletág +36 1 237-5228 +36 1 237-5230 rendeles(kukac)colop(pont)hu
Kapcsolatfelvételi űrlap Online kapcsolatfelvételi űrlapunkhoz a liket ITT találja.
Amennyiben személyes egyeztetést szeretne, üzletünkben és bemutatótermünkben is örömmel fogadjuk, ahol szakértő kollégáink készséggel állnak rendelkezésére. Cím: 1135 Budapest, Országbíró utca 49.
Hogyan iratkozhatok fel a hírlevélre?
A főoldal alján megtalálja a „Hírlevél feliratkozás” részt, ahol beírja az üres mezőbe az email címét, majd a „Feliratkozás” gombra kattint.
Feliratkozva elsőként értesülhet akcióinkról és újdonságainkról.
